Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Státní maturity: deklarované záměry z pohledu aktérů
Biolek, Jiří ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Šojdrová, Michaela (oponent)
Předkládaná bakalářská práce je zasazena do kontextu vzdělávací politiky jako jedné ze subdisciplín politiky veřejné. Rozkrývá problematiku maturitní zkoušky a zejména představí některé z aktuálních myšlenkových proudů v oblasti maturitní zkoušky, a sice z pohledu aktérů vzdělávací politiky. Perspektivou teorie advokačních koalic si klade ambice na odhalení ideových konsenzů v maturitním diskursu napříč segmentem zvolených odborných účastníků. Za tímto účelem je při výzkumu aplikovaná Q metoda, která je ve své podstatě schopna tyto myšlenkové shody rozkrýt a identifikovat tak hledané koalice. Významnou částí práce se následně stává kapitola s výstupy z Q faktorové analýzy, která jednoznačně odhaluje dva nezávislé myšlenkové proudy. Součástí provedeného terénního výzkumu byly i explorační rozhovory, jejichž výstup významně napomohl k popisu zjištěných faktorů respektive advokačních koalic.
Využití analýzy výroků v kvalitativním výzkumu
Kaššová, Petra ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití Metody Q při zpracování kvalitativní zpětné vazby studentů a při práci s případovými studiemi. Zabývá se třemi výzkumnými otázkami. Jak zjednodušuje výroková analýza práci s kvalitativními daty? Jakým způsobem je výroková analýza vhodná pro práci s kvalitativní zpětnou vazbou studentů? Jakým způsobem je výroková analýza vhodná pro práci s případovými studiemi? V práci zjišťuji, že v případě kvalitativní zpětné vazby i případových studií lze při zpracování využít výrokové analýzy, která výrazně zjednodušuje a zpřehledňuje práci s kvalitativními daty.
Státní maturity: deklarované záměry z pohledu aktérů
Biolek, Jiří ; Veselý, Arnošt (vedoucí práce) ; Šojdrová, Michaela (oponent)
Předkládaná bakalářská práce je zasazena do kontextu vzdělávací politiky jako jedné ze subdisciplín politiky veřejné. Rozkrývá problematiku maturitní zkoušky a zejména představí některé z aktuálních myšlenkových proudů v oblasti maturitní zkoušky, a sice z pohledu aktérů vzdělávací politiky. Perspektivou teorie advokačních koalic si klade ambice na odhalení ideových konsenzů v maturitním diskursu napříč segmentem zvolených odborných účastníků. Za tímto účelem je při výzkumu aplikovaná Q metoda, která je ve své podstatě schopna tyto myšlenkové shody rozkrýt a identifikovat tak hledané koalice. Významnou částí práce se následně stává kapitola s výstupy z Q faktorové analýzy, která jednoznačně odhaluje dva nezávislé myšlenkové proudy. Součástí provedeného terénního výzkumu byly i explorační rozhovory, jejichž výstup významně napomohl k popisu zjištěných faktorů respektive advokačních koalic.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.